HEJSANSVEJSAN!


Halloj!
Läget?- Med mig är det bra! :)

Slutade skolan12.45 idag, chill alltså. Efter det va jag med erika, stoffe och marcus. Vi cyklade till en tant som har varit med i tv programet Granfejden, som är sjukt läskig, och hon bor nämligen i samma 'del' av malmö som vi. Så när vi skulle plinga på så vågade vi inte så sprang där ifrån o tog våra cyklar och cyklade iväg. Sen ser vi att hon står bakom oss med händerna på midjan och verkligen glor på oss. Haha, så jäkla läskigt va det! DX
Sen cyklade vi till ett ställe där det brann i våras. Vi hade iaf jätte skoj!
Sitter hemma och gör inget särskillt, ska kolla runt lite på datan och så. ^^

C-ya (:


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag är med i en tävling på nelly.com. Vore sjukt tacksam om du kunde rösta på mig!:D:D<33 http://nelly.com/se/libresse/a27856c1-3ec6-4751-80e8-c36c0f387989

2011-09-06 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0