CHOKLADMUSSE

Tja!

Har precis hjälpt mamma med att hacka choklad till chokladmussen vi ska ha med oss när vi ska bort ikväll, (skulle ladda upp bild men det klyddade). Vi har inte träffat dom på ett tag så det ska bli kul. Vi har kännt famijen sen innan jag föddes, dom har en son som är lika gammal som mig och en dotter som har ett år äldre än min lillebror. Haha, jag kommer ihåg när vi va typ 4år så skulle Måns sova över hos mig och då bestämde vi att vi skulle ha 'pusskalas', haha, fast så är det liksom inte nu längre, haha. 
Måste dra nu, ska fortsätta att hjälpa till med mussen, kanske bloggar lite senare.

Ha en fortsatt bra lördag- det ska jag! :D
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0