De dagar jag inte har bloggat..


Tänkte skriva vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat. :)

Söndag: På dagen gjorde jag inget spec, med på kvällen åkte jag och erika till bian och så "Jag saknar dig", och GUD va sorglig film. ): Men den va ändå väldigt bra! :)

Måndag, tisdag: Nothing special, skola och sånt.

Onsdag: Skola, sen på kvällen åkte vi till nöjesteatern och kollade på "Legelly Blond- The musical", braaa!

Tordag, fredag: Nothing special.

Lördag: Shoppade i stan. Ny innebandy klubba+bag och almanacka blev mitt. Farmor kom och åt middag här och sov över.

And then today, Söndag: Åkte in till stan och åt och jag köpte en till tubhalsduk i rosa eftersom min från gina gick i sönder, denna då från åhlens. Och så lämnade vi farmor på v-hamnen.

Heh, då vet ni på ett ungefär vad jag hittat på den senaste veckan. ^^
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0