ULRIK PÅ SOMMARLOVSMORRON

Heeeeej och välkommen till en ÖVERLYCKLIG Alice!
OMGOMGOMG.. JAG TOG KNAPPT EN METER FRÅN ULRIK MUNTHER. Fatta alltså, jag har inte ens fattat det själv än. Jag tog en massa bilder och filmade en del.. Han skulle gå igenom "hajgapet" och vi satt precis där. Och han kollade in i kameran på en bild jag tog! :D  Och så kom jag med i tv också. Vilken fullträff alltså! Förutom att vi inte trodde att han skulle skriva autografer så vi stack. Men så skrev han autografer och tog bild med sina fans. ): Menmen..
Kommer lägga upp bilder sen och det Lovar jag.
Ledsen för att jag inte uppdaterat men det har varit fullt upp typ.. :P
Bye! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0