Lite blogg grejs..

Som jag skrev i förra inlägget så har jag lite nya förslag som jag hade tänkt göra här i bloggen som gör det roligare för er att läsa och för mig att blogga! :D Så här kommer dom : 1. En gång i veckan/månaden ska jag ta ett plagg från min garderob som jag gillar väldigt mycket. 2. En gång i veckan/månaden ska jag ta ett plagg från min garderob som jag inte alls brukar ha på mig, fast ändå tycker är snyggt. 3. En gång i veckan/månaden visa på saker som jag viiill ha. (typ just nu en klänning från Zara) 4. Veckans bild. En bild som jag tagit själv som jag tycker passar till veckan. Sådär ja.. Ska försöka med detta! Hope you like it. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0