AMERICAN


[Jag o Erika bild i repris]

Halloojj!
Sorry för kass uppdatering, men nätet klyddade i 2 dagar o så har jag tagit vara på dessa sista dagarna på sommarlovet.

I onsdags va vi inne i stan o kollade runt lite bara på gågatan, inget särskillt alltså..
Igår (torsdag) kom min gudmor o va med mig o min lillebror hemma hos oss, då mamma o låtsaspappa jobbade. Och jag o erika hade vår lilla fest. Ni har inte fått höra alls mycket om det, vet faktiskt inte varför, men jag har bara inte tänkt på att skriva om det här i bloggen. Det var jätte skoj! Jag kom till erika vid 16.00 o festen började 18.00 men vi skulle skära grönsaker till maten som va hamburgare o lägga upp godis o sånt. Vi blev klara i sista minuten, pust.. Det va amerikanskt tema. När gänget hade gått hem vid 22.00 så plockade vi undan lite o sånt. Sen sov jag över hos henne o vi hade bestämmt oss för o va uppe till 3 på natten. Med några skratt-anfall och lite skumma grejor så klarade vi det. :P Sen va jag med erika nu på fredagen.

Långt inlägg! Nu får ni ha det forstatt bra, bye :)

Kommentarer
Postat av: Sophie'

all bra idag? :D

2011-08-20 @ 20:19:38
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0